Pomoc
Rodzaje i zakres pomocy technicznej
Podstawowa pomoc techniczna dla użytkowników aktywnych licencji oprogramowania AgroPower (AgroAsystent 2, Zootechnik Bydło 2) jest bezpłatna i obejmuje wsparcie przede wszystkim w kwestiach takich jak:
Rozszerzona pomoc techniczna, wykraczająca poza standardowe wsparcie, może być udzielana odpłatnie – zależy to od konkretnego zagadnienia, jego złożoności i czasochłonności. Jeżeli Twoje zgłoszenie zostanie zakwalifikowane jako rozszerzona pomoc techniczna, wówczas otrzymasz od nas wycenę prac. Zgłoszenie takie zrealizujemy dopiero po Twojej akceptacji.
Jak możesz skorzystać z pomocy technicznej?
Tworząc oprogramowanie staramy się, aby było ono proste w obsłudze. Każdy jednak ma swoje własne doświadczenia w pracy w różnych programach, więc nie wszystko musi być dla Ciebie jasne od samego początku. Tak bywa – to normalne.
Z tego względu zachęcamy Cię, abyś rozpoczynając pracę w programie, korzystał(a) z instrukcji użytkownika. Jeżeli w instrukcji nie znajdziesz rozwiązania, wówczas skontaktuj się z nami. Szczegóły opisujemy poniżej.
1. Instrukcje użytkownika
Instrukcja Użytkownika – podstawy pracy w programie AgroAsystent – plik PDF
Instrukcja przeznaczona jest dla osób rozpoczynających pracę w programie „AgroAsystent”.
Instrukcja Użytkownika programu Zootechnik – plik PDF
Instrukcja opisuje program „Zootechnik Bydło” w wersji 1.8.
2. Kontakt z AgroPower
Pomoc techniczna jest realizowana przez Internet. Kontakt telefoniczny stanowi uzupełnienie i jest stosowany, jeżeli jest to niezbędne do realizacji zgłoszenia.
Jeżeli zadzwonisz na numer podany na naszej stronie, to miła pani lub pan, który odbierze telefon, udzieli Ci ogólnych informacji dot. oferty AgroPower i funkcjonalności programów. Nie będzie to osoba, która szczegółowo zna nasze oprogramowanie, więc nie będzie mogła udzielić Ci wsparcia technicznego podczas rozmowy telefonicznej.
Jeżeli potrzebujesz naszej pomocy, to swoje zgłoszenie wyślij za pośrednictwem znajdującego się niżej formularza kontaktu. Uzupełnij wszystkie pola, abyśmy wiedzieli jak się z Tobą skontaktować. Zwróć uwagę na poprawność wpisanego adresu email – jeżeli wkradnie się do niego błąd, nasza odpowiedź nie dotrze do Ciebie. W polu „Wiadomość” opisz zagadnienie, następnie zaznacz zgodę na przetwarzanie danych osobowych i wyślij wiadomość.
W odpowiedzi na zgłoszenie skontaktujemy się z Tobą mailowo lub telefonicznie – najpóźniej w kolejnym dniu roboczym. Zgłoszenia realizujemy w kolejności ich przyjmowania, dlatego czas naszej odpowiedzi może się nieco wydłużyć.
Jeżeli na podstawie przesłanych przez Ciebie informacji nie będziemy mogli rozwiązać zgłoszenia, wówczas poprosimy Cię o dodatkowe informacje.
Jeżeli w celu udzielenia pomocy będziemy musieli wykonać czynności na Twoim komputerze, wówczas poprosimy Cię o zainstalowanie dodatkowego programu służącego do uruchomienia tzw. zdalnego pulpitu. Program ten posiada zabezpieczenie, dzięki któremu nikt nie połączy się z Twoim komputerem, jeżeli nie podasz mu ID i hasła, które są znane tylko Tobie.
Czekamy na Twoją wiadomość:
Szczegóły dotyczące przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce Prywatności.
AgroPower Sp. z o.o.
ul. Stoczniowa 2
82-300 Elbląg
+48 55 236 49 99
Obsługa telefoniczna realizowana jest
w dni powszednie w godz. 9:00-15:00
Jeżeli nie odbieramy, to napisz do nas.
Rachunek bankowy
20 1090 2617 0000 0001 0521 8907
Santander Bank Polska SA, 1 Oddział w Elblągu
Dane rejestrowe
NIP: 5782929272, REGON: 280105443
KRS: 0000264520, kapitał zakładowy 310 000 zł
Cookie name | Active |
---|
POLITYKA PRYWATNOŚCI z dnia 16.12.2022 r.
dla serwisów internetowych należących do AgroPower Sp. z o.o.
I. INFORMACJE OGÓLNE
Czym jest polityka prywatności?
Polityka prywatności to zbiór informacji dotyczących zasad i warunków, na jakich funkcjonuje nasz serwis internetowy, z którego zasobów aktualnie korzystasz. W tym dokumencie zawarte są także informacje o sposobie postępowania z Twoimi danymi osobowymi oraz pouczenia dotyczące Twoich praw związanych z danymi osobowymi.
Czy polityka prywatności jest umową albo regulaminem?
Nie. Polityka prywatności ma być dla Ciebie jedynie źródłem informacji i jej celem jest zapewnienie Ci możliwości sprawnego wykonania przysługujących Ci praw.
Gdzie jest dostępna polityka prywatności?
Polityka prywatności jest zawsze dostępna w serwisie internetowym i może być przez Ciebie w każdym czasie odczytana. Treść polityki prywatności może być przez Ciebie także pobrana i utrwalona, w szczególności poprzez jej wydrukowanie lub zapisanie na nośniku.
Czy polityka prywatności może ulec zmianie?
Dynamiczny rozwój technologii i standardów tworzenia oraz prowadzenia serwisów internetowych może spowodować konieczność aktualizacji polityki prywatności. Zmiany mogą być również wymuszone przez nowe prawo lub dodatkowe wymogi, jakich spełnienia oczekują zewnętrzni dostawcy usług, z których korzysta ten serwis internetowy.
Aktualizacje polityki prywatności będą publikowane w naszym serwisie internetowym.
Od kiedy obowiązuje polityka prywatności?
Polityka prywatności obowiązuje z chwilą jej opublikowania w naszym serwisie internetowym. Dokładamy najwyższych starań, aby ten dokument był zawsze aktualny i zawierał wyczerpujące informacje oraz pouczenia. W nagłówku polityki prywatności znajduje się też informacja o dacie umieszczenia aktualnej wersji w naszym serwisie internetowym.
Co zrobić w przypadku, gdy mam pytania dotyczące polityki prywatności?
Wystarczy, że skontaktujesz się z nami za pośrednictwem adresu , a my niezwłocznie odpowiemy na Twoje pytania lub udzielimy Ci niezbędnych pouczeń.
Co w przypadku, gdy nie akceptuję polityki prywatności w całości lub w części?
W takim przypadku powinieneś niezwłocznie zaprzestać korzystania z serwisu internetowego.
II. ADMINISTRATOR
Do kogo należy serwis internetowy i kto nim zarządza?
Serwis internetowy prowadzi Administrator tj. AgroPower Sp. z o.o. z siedzibą 82-300 Elbląg, ul. Stoczniowa 2, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000264520, NIP 5782929272, kapitał zakładowy 310.000 zł.
Gdzie mogę zweryfikować poprawność lub aktualność danych Administratora?
Dane Administratora możesz sprawdzić w Krajowym Rejestrze Sądowym dostępnym online pod adresem https://ekrs.ms.gov.pl/web/wyszukiwarka-krs/strona-glowna/
Jak mogę skontaktować się z Administratorem?
We wszystkich sprawach możesz skontaktować się z Administratorem za pośrednictwem adresu e-mail , dzwoniąc na numer +48 55 236 49 99 lub przesyłając list na adres naszej siedziby: AgroPower Sp. z o.o., ul. Stoczniowa 2, 82-300 Elbląg. Koszty korzystania przez Ciebie ze środków komunikowania się na odległość odpowiadają zwykle stosowanym i są uzależnione od cennika operatora. Dostępne w serwisie internetowym regulaminy i inne dokumenty mogą także przewidywać dodatkowe sposoby skontaktowania się z Administratorem w poszczególnych sprawach.
Jakie prawne obowiązki ciążą na Administratorze?
Administrator wykonuje wszystkie obowiązki, jakie wynikają z przepisów prawa, a w szczególności wynikające z:
Czy Administrator ustanowił Inspektora Ochrony Danych?
Nie. Administrator samodzielnie wykonuje wszystkie prawa i obowiązki związane ze zbieraniem, przechowywaniem, ochroną i przetwarzaniem Twoich danych osobowych.
Kto z ramienia Administratora ma dostęp do moich danych osobowych?
Dostęp do Twoich danych osobowych posiadają jedynie upoważnione osoby oraz podmioty, które na podstawie odrębnych umów przetwarzają Twoje dane osobowe jako nasi procesorzy.
III. DANE OSOBOWE
Czym są dane osobowe?
Zgodnie z art. 4 pkt. 1 RODO „dane osobowe” oznaczają wszelkie informacje o zidentyfikowanej lub możliwej do zidentyfikowania osobie fizycznej („osobie, której dane dotyczą”); możliwa do zidentyfikowania osoba fizyczna to osoba, którą można bezpośrednio lub pośrednio zidentyfikować, w szczególności na podstawie identyfikatora takiego jak imię i nazwisko, numer identyfikacyjny, dane o lokalizacji, identyfikator internetowy lub jeden bądź kilka szczególnych czynników określających fizyczną, fizjologiczną, genetyczną, psychiczną, ekonomiczną, kulturową lub społeczną tożsamość osoby fizycznej.
Jakie przepisy regulują sposób postępowania z moimi danymi osobowymi?
Są to RODO, ustawa z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1781) oraz inne akty prawne.
Jakimi zasadami kieruje się Administrator w odniesieniu do moich danych osobowych?
Oto lista przestrzeganych przez nas zasad wraz z podaniem podstawy prawnej, z której one wynikają oraz opisem, w jaki sposób te zasady stosujemy w praktyce:
Jakie dane osobowe będą przetwarzane przez Administratora w związku z moją aktywnością w serwisie internetowym?
W zależności od podjętych przez Ciebie działań (np.: wysłanie zapytania, zapis na newsletter, dokonanie zakupu) Administrator może zwrócić się do Ciebie z prośbą o wyrażenie zgody na przetwarzanie następujących danych osobowych:
Chcę cofnąć zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych, ale nie wiem, jakie będzie to miało konsekwencje.
W każdej chwili możesz cofnąć udzieloną nam zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych i nie będzie miało to dla Ciebie żadnych negatywnych skutków, a w szczególności finansowych. Wykonanie przez Ciebie tego prawa nie będzie jednak miało wpływu na zgodność z prawem naszych działań, które dotyczyły Twoich danych osobowych, podjętych przed wycofaniem przez Ciebie wspomnianej zgody. Musisz również pamiętać, że z chwilą wycofania zgody tracisz możliwość dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu internetowego, z których korzystanie jest możliwe jedynie na podstawie uprzednio wyrażonej zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych.
Czy wniesienie przeze mnie sprzeciwu zawsze spowoduje, że Administrator zaprzestanie przetwarzania moich danych osobowych?
Tak, jeżeli Twoje dane osobowe są przetwarzane przez nas na potrzeby marketingu bezpośredniego, a w tym profilowania.
Jeżeli jednak Twój sprzeciw jest związany z Twoją szczególną sytuacją, to w pewnych przypadkach możemy nadal przetwarzać Twoje dane osobowe, jeżeli wykażemy istnienie podstaw do ustalania, dochodzenia lub obrony roszczeń.
Czy moje dane osobowe są bezpieczne?
Tak. Stosujemy odpowiednie środki techniczne i organizacyjne, aby zapewnić Twoim danym osobowym bezpieczeństwo. W szczególności Twoje połączenie z serwisem internetowym jest szyfrowane przy użyciu certyfikatu SSL.
Kiedy Administrator może zbierać i przetwarzać moje dane osobowe?
RODO przewiduje wiele przypadków, kiedy przetwarzanie danych osobowych jest zgodne z prawem, ale my korzystamy z Twoich danych osobowych w następujących sytuacjach i z powołaniem się na poniżej wskazaną podstawę prawną:
Jakie przysługują mi prawa związane z moimi danymi osobowymi?
RODO zawiera bardzo wiele przepisów, które mają na celu zagwarantowanie ochrony Twoich praw. Poniżej prezentujemy Ci Twoje najważniejsze uprawnienia, ich podstawę prawną oraz pouczenie, jak praktyce możesz z nich skorzystać:
Komu Administrator powierza przetwarzanie moich danych osobowych?
W celu zapewnienia dostępności serwisu internetowego oraz możliwości korzystania przez Ciebie z jego funkcjonalności, a także dla zapewnienia Ci obsługi, koniecznym jest posiłkowanie się przez nas usługami i produktami wielu podmiotów. W każdym przypadku nawiązania współpracy z takim podmiotem weryfikujemy, czy daje on rękojmię dla prawidłowego i bezpiecznego przetwarzania Twoich danych osobowych, a także czy Twoje dane są przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy (EOG).
Skuteczna realizacja wymienionych powyżej celów może wymagać od nas powierzenia Twoich danych osobowych następującym podmiotom:
Co oznacza rozróżnienie „tylko OEG / poza OEG” w kontekście przekazywania moich danych osobowych?
RODO obowiązuje na terenie Europejskiego Obszaru Gospodarczego (w skrócie „EOG”), w skład którego wchodzą wszystkie kraje Unii Europejskiej oraz Islandia, Norwegia i Lichtenstein. Jeżeli Twoje dane osobowe są przekazywane do innego kraju niż wyżej wymienione, to przyjmuje się, że trafiają one do państwa trzeciego (a więc „poza EOG”). RODO zezwala na takie działania, ale pod pewnymi warunkami określonymi w rozdziale V tego aktu. Zapewniamy, że wszyscy odbiorcy Twoich danych poza EOG dają rękojmię zgodnego z prawem przetwarzania Twoich danych osobowych oraz stosowania adekwatnych środków technicznych i organizacyjnych dla zapewnienia im bezpieczeństwa.
Czy moje dane osobowe mogą być wydane na żądanie organów państwowych?
Twoje dane zostaną udostępnione, jeżeli z takim żądaniem wystąpi uprawniony podmiot (Prokuratura, Policja, Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych itp.). W każdym jednak przypadku badamy podstawę prawną i zakres takiego żądania.
IV. SERWIS INTERNETOWY
Jakie wymogi techniczne muszę spełnić, aby móc korzystać z serwisu internetowego?
W celu skorzystania z serwisu internetowego musisz posługiwać się systemem teleinformatycznym spełniającym następujące, minimalne wymogi techniczne:
Czy korzystanie z serwisu internetowego jest bezpieczne?
Tak, stosujemy odpowiednie środki techniczne i organizacyjne, aby zapewnić Twoim danym osobowym bezpieczeństwo, a w szczególności posiadamy aktualny certyfikat SSL.
Niezależnie od powyższego powinieneś stosować własne środki techniczne (programy antywirusowe, zapory sieciowe etc.) w celu zminimalizowania ryzyka wystąpienia zagrożeń związanych z korzystaniem z sieci Internet (np.: szkodliwe/złośliwe oprogramowanie).
Czy serwis internetowy korzysta z pamięci podręcznej (cache) mojego urządzenia?
W celu zapewnienia Ci najwyższej jakości usług możemy korzystać z pamięci podręcznej Twojego urządzenia. Dzięki temu przy Twojej ponownej wizycie w serwisie internetowym nie są już pobierane te same dane, co znacząco poprawia szybkość i komfort korzystania z serwisu internetowego.
Jakie dane o mnie są gromadzone na serwerze, na którym znajduje się serwis internetowy?
Korzystanie przez Ciebie z serwisu internetowego wiąże się z koniecznością przesyłania przez Twoją przeglądarkę internetową zapytań do serwera, a ten z kolei zapisuje je w tzw. logach.
Wspomniane logi zawierają informacje o wykorzystywanym przez Ciebie urządzeniu, jego systemie operacyjnym oraz powiązanych z nim: adresie IP, datą i godziną Twoich odwiedzin w serwisie internetowym, długością czasu, jaki w nim spędziłeś i rodzaju przeglądarki internetowej, z której korzystałeś. Dane gromadzone w logach serwera mają charakter anonimowy i nie pozwalają na ustalenie Twojej tożsamości, a dostęp do nich posiadają tylko upoważnione osoby.
V. COOKIES
Czym są pliki cookies?
Ciasteczka (ang. cookies) stanowią informacje tekstowo-numeryczne przesyłane do Twojej przeglądarki przez serwer obsługujący nasz serwis internetowy. Dzięki cookies nasz serwis internetowy może rozpoznawać preferowane przez Ciebie treści, a także m.in. przechowywać zapisane przez Ciebie dane (np.: zawartość koszyka w sklepie internetowym).
Więcej o plikach cookies możesz dowiedzieć się na przeznaczonej im stronie Wikipedii: https://pl.wikipedia.org/wiki/HTTP_cookie
Czy pliki cookies dzielą się na jakieś kategorie?
Tak. Co do zasady ciasteczka dzielą się na pliki cookies własne oraz pliki cookies podmiotów trzecich.
Pliki cookies własne związane są z naszym serwisem internetowym i służą weryfikacji, czy jesteś aktualnie zalogowany, usprawniają działanie naszego sklepu internetowego i procesu składania w nim zamówień, a także zapisują tak istotne zdarzenia jak zaakceptowanie przez Ciebie regulaminów, polityk czy wyrażenie zgód marketingowych. Z kolei pliki cookies podmiotów trzecich pozwalają na korzystanie z udostępnianych przez te podmioty treści lub funkcjonalności. Przykładowo odtwarzanie osadzonych w naszym serwisie internetowym filmów wiąże się z zaakceptowaniem polityki cookies podmiotu, który przechowuje i udostępnia ten film (np.: Vimeo, Youtube etc.). Podobnie działają wszelkie wtyczki, pozwalając na udostępnianie treści z naszego serwisu internetowego bezpośrednio na Twoim profilu w mediach społecznościowych (np.: Facebook, Twitter, Linkedin etc.).
Co wspólnego mają ze sobą pliki cookies i marketing internetowy?
Pliki cookies umożliwiają nam stosowanie tzw. remarketingu. Oznacza to, że możemy wyświetlać Ci w innych serwisach reklamy zachęcające do podjęcia określonych działań w naszym serwisie internetowym (np.: zakupienia produktu, skorzystania z promocji etc.). Ciasteczka również pozwalają na wyświetlanie Ci reklam w portalach społecznościowych takich jak Facebook. Takie pliki cookies zbierane są jednak w sposób anonimowy i nie pozwalają na Twoją identyfikację.
Dlaczego pytacie mnie czy wyrażam zgodę na korzystanie z plików cookies?
Zapewne zauważyłeś, że przy pierwszej wizycie w naszym serwisie internetowym wyświetliło Ci się okienko z informacją o stosowaniu przez nas plików cookies. Jesteśmy zobowiązani, aby poinformować Cię o stosowaniu plików cookies i zapytać Cię o zgodę. Wynika to z art. 173 ustawy z dnia 16 lipca 2004 r. – Prawo telekomunikacyjne (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 1648). Jeżeli wyraziłeś zgodę, to będziemy wykorzystywać ciasteczka zgodnie z warunkami tej polityki prywatności.
Do czego służą wam pliki cookies?
Pliki cookies pozwalają nam m.in.:
Czy mogę wycofać moją zgodę na korzystanie z plików cookies?
Tak. Nastąpi to automatycznie z chwilą, kiedy usuniesz nasze pliki cookies ze swojego urządzenia, a następnie zmienisz ustawienia swojej przeglądarki. W dalszej części polityki prywatności dowiesz się, jak to zrobić.
Chcę zmienić ustawienia mojej przeglądarki dotyczące korzystania z plików cookies, ale nie wiem, jak to zrobić.
Na rynku dostępnych jest wiele przeglądarek i w ich obsłudze mogą występować znaczące różnice.
By znaleźć najbardziej aktualne informacje dotyczące ustawień z zakresu plików cookies, odwiedź stronę wydawcy Twojej przeglądarki:
Czy zaakceptowanie plików cookies zmienia coś na moim urządzeniu?
Pliki cookies są zapisywane na Twoim urządzeniu, ale w żaden sposób nie modyfikują jego ustawień, ani nie ingerują w dotychczasowy sposób jego funkcjonowania.
Czy istnieją dla mnie jakieś zagrożenia związane z zaakceptowaniem stosowania plików cookies?
Wykorzystywanie technologii cookies nie niesie ze sobą jakichkolwiek zagrożeń dla Twojego urządzenia. W szczególności zaakceptowanie stosowania ciasteczek nie sprawi, że Twoje urządzenie będzie bardziej narażone na zainfekowanie wirusami lub instalację niechcianego, szkodliwego lub złośliwego oprogramowania.
Czy niezaakceptowanie plików cookies wpływa na to, jak korzystam z serwisu internetowego?
Niestety najpewniej korzystanie przez Ciebie z serwisu internetowego nie będzie już tak szybkie i wygodne jak mogłoby być. Dodatkowo wyświetlane Ci treści nie będą spersonalizowane, a także mogą mieć charakter bardzo ogólny i w żaden sposób niedopasowany do Twoich preferencji.
VI. PROFILOWANIE
Czym jest profilowanie?
Profilowanie to inaczej analiza Twoich przyzwyczajeń konsumenckich. Na jej podstawie w sposób zautomatyzowany dostarczane są Ci treści, co do których istnieje największe prawdopodobieństwo, że będą Cię interesować lub w inny sposób będą dla Ciebie odpowiednie. Proces profilowania zawsze jest prowadzony na podstawie Twojej zgody.
Czy proces profilowania może w jakikolwiek sposób wpłynąć na moją sytuację prawną?
Nie. W wyniku przeprowadzonego profilowania nie zapadają żadne zautomatyzowane decyzje, które wywoływałyby w stosunku do Ciebie jakiekolwiek skutki prawne, a w szczególności takie, które w jakikolwiek sposób mogłyby naruszać Twoje prawa lub wolności.
Czy proces profilowania może w jakikolwiek sposób wpłynąć na moją sytuację faktyczną?
Tak. W wyniku przeprowadzonego profilowania mogą zapaść zautomatyzowane decyzje polegające na np.: przyznaniu Ci rabatu czy zaoferowaniu Ci innych, preferencyjnych warunków zakupowych. W każdym jednak przypadku do Ciebie należy decyzja, czy skorzystać z naszej oferty.
Jakie dane wykorzystywane są w procesie profilowania?
Są to:
W żadnym przypadku powyższe dane analityczne nie mogą posłużyć do zidentyfikowania Ciebie jako użytkownika naszego serwisu internetowego, a w szczególności nie zestawiamy tych danych z Twoimi danymi osobowymi.
VII. KOMUNIKACJA
Kiedy mogę się skontaktować z Administratorem w sprawach związanych serwisem internetowym?
Kontakt z nami jest możliwy we wszystkie dni robocze w godzinach od 9:00 do 15:00. Za dni robocze należy rozumieć dni od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni wolnych od pracy w rozumieniu ustawy z dnia 18 stycznia 1951 r. o dniach wolnych od pracy (t.j. Dz. U. z 2015 r. poz. 90).
Czy moje rozmowy telefoniczne z Administratorem są nagrywane?
Nie. Nie rejestrujemy naszych rozmów przychodzących ani wychodzących.
Czy korzystając z dostępnych w serwisie internetowym kanałów komunikacji (formularz, adres e-mail, czat, pozostawienie opinii etc.), muszę się zgodzić na przetwarzanie moich danych osobowych?
Nie musisz się zgodzić na przetwarzanie swoich danych osobowych, ale jest to równoznaczne z brakiem możliwości udzielenia Ci odpowiedzi na Twoje zapytanie. W takim przypadku Administrator usunie Twoją wiadomość i zawarte w niej dane osobowe.
Czy mogę usunąć treści opublikowane przeze mnie w serwisie internetowym, jak np. opinie?
Tak. W każdym czasie możesz usunąć opublikowane przez siebie treści, korzystając z funkcjonalności serwisu internetowego lub zwrócić się do Administratora z żądaniem ich usunięcia. W takim jednak przypadku dane osobowe przekazane Administratorowi w momencie publikacji treści będą nadal przetwarzane z uwagi na prawnie uzasadniony interes Administratora (dochodzenia lub obrona przed roszczeniami). W żadnym jednak przypadku okres przechowywania tych danych nie będzie dłuższy niż prawem przewidziany termin przedawnienia ewentualnych roszczeń stron, który obecnie wynosi najwięcej 6 lat (art. 118 Kodeksu cywilnego).
Czy zapisując się na newsletter lub zwracając się o wysyłanie do mnie powiadomień
o promocjach lub dostępności produktu, mogę później tę zgodę wycofać?
Tak, w każdym czasie możesz wypisać się z newslettera lub innych subskrypcji powiadomień lub zwrócić się do Administratora z żądaniem usunięcia Cię ze stosownych list odbiorców tych treści.
W takim jednak przypadku dane osobowe przekazane Administratorowi w momencie zapisu lub subskrypcji będą nadal przetwarzane z uwagi na prawnie uzasadniony interes Administratora (konieczność wykazania, że dane zostały zebrane za uprzednio wyrażoną zgodą). W żadnym jednak przypadku okres przechowywania tych danych nie będzie dłuższy niż prawem przewidziany termin przedawnienia ewentualnych roszczeń stron, który obecnie wynosi najwięcej 6 lat (art. 118 Kodeksu cywilnego).
Jakie treści będę otrzymywać, zapisując się na newsletter lub dokonując subskrypcji innych powiadomień?
O rodzaju i przedmiocie treści merytorycznych informujemy Cię w momencie dokonania zapisu lub subskrypcji. Administrator może na podstawie Twojej zgody wykorzystywać Twoje dane w celach związanych z marketingiem usług lub produktów, a w szczególności może wysyłać Ci informację handlową w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 344).
Przez jaki okres czasu przechowywana jest korespondencja prowadzona
z Administratorem oraz związane z nią dane osobowe?
Historia Twojej komunikacji prowadzonej z Administratorem może być archiwizowana z uwagi na prawnie uzasadniony interes Administratora (dochodzenie lub obrona przed roszczeniami). Okres przechowywania tych treści uzależniony jest od ich przedmiotu i znaczenia dowodowego, ale w żadnym jednak przypadku nie będzie on dłuższy niż prawem przewidziany termin przedawnienia ewentualnych roszczeń stron, który obecnie wynosi najwięcej 6 lat (art. 118 Kodeksu cywilnego).
VIII. TREŚCI
Do kogo należą treści opublikowane w serwisie internetowym?
Treści należą do Administratora (jest właścicielem autorskich praw majątkowych lub posiada licencję), chyba że wprost zastrzegliśmy inaczej i wskazaliśmy ich Twórcę.
Czy mogę wykorzystać treści opublikowane w serwisie internetowym do własnych celów?
Nie. Administrator ani wprost, ani w sposób dorozumiany nie udziela Ci jakiejkolwiek licencji na wykorzystywanie treści w innym celu aniżeli zapoznawanie się z nimi w toku korzystania z serwisu internetowego. Jeżeli poszczególne treści przeznaczone są do ich rozpowszechniania, Administrator wprost to wskaże w serwisie internetowym.
IX. KONKURSY I PROMOCJE
Czy w serwisie internetowym mogą być organizowane konkursy lub promocje?
Tak, ale w takim przypadku Administrator opublikuje osobny regulamin, który wskazywać będzie warunki konkursu lub promocji, a także zakres i sposób przetwarzania danych osobowych ich uczestników.
Czym są linki afiliacyjne?
Administrator może publikować w serwisie internetowym linki afiliacyjne, które odsyłać będą Cię do treści lub ofert opublikowanych na stronach internetowych osób trzecich. Administrator dołoży najwyższych starań, aby linki afiliacyjne były wyraźnie oznaczone. Kliknięcie przez Ciebie w link afiliacyjny nie spowoduje naliczenia Ci jakichkolwiek opłat, ale Administrator może uzyskać niewielką prowizję, jeżeli dokonasz zakupów u osób trzecich, uprzednio przechodząc do interesujących Cię treści za pośrednictwem linku afiliacyjnego.
X. SKLEP INTERNETOWY
Czy składając zamówienie w sklepie muszę podać swoje dane osobowe?
Tak. Za każdym razem, kiedy składasz zamówienie za pośrednictwem sklepu, musisz podać nam swoje dane osobowe w zakresie niezbędnym do zrealizowania Twojego zamówienia. Podstawowe dane osobowe, jakich będziemy od Ciebie potrzebować, to imię i nazwisko, adres e-mail, numer telefonu, opcjonalne dane do wystawienia faktury (firma, NIP) i ewentualnie adres do dostawy przedmiotu zamówienia.
Jakie informacje są o mnie gromadzone w związku z dokonywanymi zakupami w sklepie?
Prócz Twoich danych osobowych przechowujemy w bazie informacje o dacie złożenia zamówienia, jego wartości, produktach, jakie nabyłeś oraz o wybranym sposobie ich opłacenia i dostawy.
Jaki podmiot będzie przetwarzać moje dane osobowe, jeżeli zdecyduję się opłacić zamówienie poprzez bramkę płatności?
Każdy z naszych partnerów obsługujących nasze transakcje jest podmiotem nadzorowanym przez Komisję Nadzoru Finansowego i wpisanym do rejestru krajowych instytucji płatniczych. Aktualność tego wpisu możesz zweryfikować na stronie: https://e-rup.knf.gov.pl/
Warunki korzystania z bramki płatności oraz zasady, na jakich podmiot ten przetwarza Twoje dane osobowe, określa odpowiednio regulamin i polityka prywatności.
Jak mam złożyć reklamację i jakie dane osobowe będę musiał w związku z tym podać?
Reklamacja może być kierowana do Administratora i powinna zawierać:
—
Jeżeli jakiekolwiek kwestie poruszone w Polityce Prywatności są dla Ciebie niejasne lub potrzebujesz dodatkowych informacji, prosimy o kontakt z Administratorem ().